6 prostych kroków do zamówienia sprzątania apartamentów na krótki wynajem

Wynajem apartamentów na krótki okres czasu to świetny pomysł na dodatkowy zarobek, ale również kontrolowanie sytuacji 24/7, ciągłe kłopoty utrzymaniem czystości i nieuniknione, drobne naprawy. Stworzyliśmy produkt, który rozwiązuje powyższe problemy. 

W tym artykule znajdziesz krótką instrukcję składania zamówienia na usługę abonamentową na www.restea.pl

Składanie zamówienia w naszym systemie trwa 60 sekund!

1 sposób na wykorzystanie cytryny w sprzątaniu (7) (1)
Krok 1 Otwórz stronę główną http://www.restea.pl i wpisz trójmiejski kod pocztowy dla adresu w którym mamy wykonywać usługę sprzątania. Kliknij przycisk ZAMÓW TERAZ, aby przejść dalej.

Wejdź na stronę http://www.restea.pl i wpisz swój kod pocztowy. Po kliknięciu przycisku „Zamów teraz” nasz system sprawdzi, czy sprzątamy w tej okolicy. Jeśli udało Ci się przejść do Kroku 2 to oznacza, że możemy podjąć się sprzątania w podanym przez Ciebie miejscu.

1
Krok 2 Wybierz abonament, który Cię interesuje.

Czas na wybór abonamentu który Cię interesuje i jest dopasowany do Twoich potrzeb, poprzez kliknięcie przycisku „Wybierz”. Abonamenty dedykowane dla właścicieli apartamentów na wynajem krótkoterminowy to Apartament Plus i Apartament Pro.

Co obejmują abonamenty Apartament Plus i Apartament Pro?
Apartament Plus:
  • obsługa dowolnych lokalizacji na terenie Trójmiasta,
  • wybrany pakiet godzin sprzątania podstawowego,
  • środki czystości,
  • zweryfikowany, przeszkolony i legalnie zatrudniony personel,
  • ubezpieczona usługa,
  • szybki czas reakcji,
  • elastyczny wybór terminów,
  • bezpieczna płatność online,
  • dedykowany koordynator,
  • opieka Customer Care Specialist,
  • miesięczny raport sprzątań,
  • wymiana pościeli (czystą pościel musi zapewnić właściciel),
  • zmywanie naczyń/czyszczenie zmywarki,
  • czyszczenie lodówki.
Apartament Pro:

Ten abonament różni się od Apartament Plus dodatkowymi usługami kwartalnymi.

  • obsługa dowolnych lokalizacji na terenie Trójmiasta,
  • wybrany pakiet godzin sprzątania podstawowego,
  • środki czystości,
  • zweryfikowany, przeszkolony i legalnie zatrudniony personel,
  • ubezpieczona usługa,
  • szybki czas reakcji,
  • elastyczny wybór terminów,
  • bezpieczna płatność online,
  • dedykowany koordynator,
  • opieka Customer Care Specialist,
  • miesięczny raport sprzątań,
  • wymiana pościeli (czystą pościel musi zapewnić właściciel),
  • zmywanie naczyń/czyszczenie zmywarki,
  • czyszczenie lodówki,
  • pranie dywanów/wykładzin/raz na kwartał,
  • pranie tapicerek meblowych/raz na kwartał,
  • usługa ‘Złotej Rączki’/raz na kwartał.
2
Krok 3 Wybierz pakiet godzinowy dostosowany do Twoich potrzeb.

Jeśli wybrałeś/-aś już rodzaj abonamentu to możesz przejść do wyboru pakietu godzin sprzątania podstawowego, które chcesz wykorzystać w ciągu miesiąca. Cena jest zależna od ilości godzin, jaką zdefiniujesz, jednak w każdej chwili możesz dokupić dodatkowy czas. Pakiety są dopasowane do apartamentów pod względem ich ilości i metraży. Poniżej możesz sprawdzić opis wszystkich dostępnych opcji.

Dostępne pakiety godzinowe:
  • 15 godzin

    Idealny dla właścicieli pojedynczych apartamentów do 75m2 przy założeniu wynajmu średnio, co 3 dni.

  • 30 godzin

    Idealny dla właścicieli 2 małych apartamentów do 75m2 lub dużego do 150m2 przy założeniu wynajmu średnio, co 3 dni.

  • 50 godzin

    Idealny dla właścicieli kilku apartamentów o różnym metrażu.

  • 75 godzin

    Idealny dla właścicieli wielu apartamentów o różnym metrażu ze zwiększoną częstotliwością wynajmu.

3
Krok 4 Wybór daty pierwszego sprzątania, Twoje uwagi i kod promocyjny.

Daj nam znać, kiedy mamy zacząć. Wybierając datę pierwszego sprzątania definiujesz również początek trwania abonamentu, który jest ważny przez 4 tygodnie. Jeśli nie znasz, jeszcze daty pierwszego zlecenia dla naszego personelu to wybierz dowolną datę i skontaktuj się z nami mailowo na biuro@restea.pl.

jakzlozyczamowienie5

jakzlozyczamowienie6
Krok 5 Podaj adres i zaloguj się lub zarejestruj, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/-aś.

W sekcji w której jest miejsce na podanie adresu wpisz dane adresowe jednego z apartamentów. Jeśli masz ich więcej to omówimy szczegóły telefonicznie lub mailowo (biuro@restea.pl).

Czas na logowanie, jeśli masz już konto na naszej platformie, lub rejestrację, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Wymagamy powyższych danych, aby móc w każdej chwili się z Tobą skontaktować i informować Cię o stanie zamówienia.

podsumowanie
Krok 6 Sprawdź cenę, wybierz rodzaj płatności, ureguluj należność i gotowe – Twoje apartamenty wkrótce będą czyste!

Na końcu składania zamówienia wyświetlane jest jego podsumowanie. Jeśli nie chcesz nic zmieniać w zamówieniu to możesz wybrać metodę płatności i przejść do płatności klikając na ten przycisk:

jakzlozyczamowienie8

Twoje zamówienie już trafiło do naszego systemu. Będziemy informować Cię na bieżąco o stanie zlecenia.

Jeśli masz pytanie, chcesz zmienić termin wykonania usługi skontaktuj się z nami przez:

  • LiveChat, który można uruchomić klikając na ikonę w prawym dolnym rogu strony internetowej w godzinach od 8:00 do 16:00
  • E-mail: biuro@restea.pl

 

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s