Jak zamówić abonament na sprzątanie?

Abonament na usługę sprzątania to najwygodniejsza i najbardziej pożądana usługa na platformie Restea. Jednorazowa transakcja daje Ci możliwość wykorzystania aż od 8 do 16 godzin sprzątania podstawowego w miesiącu i usług kwartalnych przy 3-miesięcznej subskrypcji, takich jak pranie dywanów, wykładzin, tapicerki meblowej, a nawet usługi „Złotej Rączki”!

W tym artykule znajdziesz krótką instrukcję składania zamówienia na usługę abonamentową na www.restea.pl

Składanie zamówienia w naszym systemie trwa 60 sekund!

kodpocztowy
Krok 1 Otwórz stronę główną http://www.restea.pl i wpisz kod pocztowy dla adresu w którym mamy wykonywać usługę sprzątania. Kliknij przycisk SPRAWDŹ, aby przejść dalej.

Wejdź na stronę www.restea.pl i wpisz swój kod pocztowy. Po kliknięciu przycisku „Zamów teraz” nasz system sprawdzi, czy sprzątamy w Twojej okolicy. Jeśli udało Ci się przejść do Kroku 2 to oznacza, że możemy podjąć się sprzątania w podanym przez Ciebie miejscu.

plan sprzatania
Krok 2 Wybierz abonament, który Cię interesuje.

Czas na wybór abonamentu który Cię interesuje i jest dopasowany do Twoich potrzeb, poprzez kliknięcie przycisku „Wybierz”.

W ofercie znajdują się:
1. Abonament M2

To idealne rozwiązanie dla osób, które mieszkają w kawalerce lub mieszkaniu 2-pokojowym. Polecamy zaplanowanie sprzątania na 4 wizyty w miesiącu po 2 godziny sprzątania.

Pakiet zawiera:

  • 8 godzin sprzątania podstawowego,
  • usługę mycia okien,
  • mycie wnętrz szafek,
  • czyszczenie piekarnika,
  • środki czystości.
2. Abonament M3

To idealne rozwiązanie dla osób, których mieszkanie ma powierzchnię do 75m2. Polecamy zaplanowanie sprzątania na 4 wizyty w miesiącu po 3 godziny sprzątania.

Pakiet zawiera:

  • 12 godzin sprzątania podstawowego,
  • usługę mycia okien,
  • mycie wnętrz szafek,
  • czyszczenie piekarnika,
  • środki czystości,
  • pranie dywanów/wykładzin do 25m2/raz na kwartał,
  • pranie tapicerek meblowych (max. 2 sztuki)/raz na kwartał
3. Abonament Dom

To idealne rozwiązanie dla osób, których mieszkanie/dom ma powierzchnię powyżej 75m2. Polecamy zaplanowanie sprzątania na 4 wizyty w miesiącu po 4 godziny sprzątania.

Pakiet zawiera:

  • 16 godzin sprzątania podstawowego,
  • usługę mycia okien,
  • mycie wnętrz szafek,
  • czyszczenie piekarnika,
  • środki czystości,
  • pranie dywanów/wykładzin do 40m2/raz na kwartał,
  • pranie tapicerek meblowych (max. 6 sztuk)/raz na kwartał,
  • usługa ‘Złotej Rączki’/raz na kwartał.
Zobacz, co jeszcze zyskujesz wybierając abonament >>

 

data
Krok 3 Wybór daty pierwszego sprzątania, Twoje uwagi i kod promocyjny.

W tym kroku możesz określić, kiedy powinno odbyć się pierwsze sprzątanie w abonamencie, wybierając datę i godzinę. Pamiętaj, że czas trwania abonamentu liczy się od dnia jego zakupienia.

Opcjonalnie możesz dodać komentarz do zamówienia. To najlepszy moment, żeby powiedzieć nam czy posiadasz zwierzęta domowe, oczekujesz telefonu od osoby sprzątającej czy chcesz wskazać konkretnego cleanera, który Ci się spodobał na poprzedniej wizycie. Możesz również użyć kodu promocyjnego, jeśli taki posiadasz. Następnie kliknij przycisk SZUKAJ CHĘTNYCH DO SPRZĄTANIA, aby przejść do następnego kroku.

jakzlozyczamowienie5
Krok 4 Podaj dokładny adres na który zamawiasz usługę.

Powiedz nam, gdzie mamy posprzątać, podając dokładny adres swojego domu, mieszkania lub biura – ulica, numer domu/mieszkania oraz miasto.

jakzlozyczamowienie6
Krok 5 Zaloguj się lub zarejestruj, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś/-aś.

Czas na logowanie, jeśli masz już konto na naszej platformie lub rejestrację, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś. Wymagamy powyższych danych, aby móc w każdej chwili się z Tobą skontaktować i informować Cię o stanie zamówienia.

jakzlozyczamowienie7
Krok 6 Sprawdź cenę, wybierz rodzaj płatności, ureguluj należność i gotowe – Twoje mieszkanie wkrótce będzie czyste!

Na końcu składania zamówienia wyświetlane jest jego podsumowanie. Jeśli nie chcesz nic zmieniać w zamówieniu to możesz wybrać metodę płatności i przejść do płatności klikając na ten przycisk:

jakzlozyczamowienie8

Twoje zamówienie już trafiło do naszego systemu. Będziemy informować Cię na bieżąco o stanie zlecenia.

Jeśli masz pytanie, chcesz zmienić termin wykonania usługi skontaktuj się z nami przez:

  • LiveChat, który można uruchomić klikając na ikonę w prawym dolnym rogu strony internetowej w godzinach od 8:00 do 16:00
  • E-mail: biuro@restea.pl
Potrzebujesz jednorazowego sprzątania? Przeczytaj, jak złożyć zamówienie na jednorazową usługę sprzątania na platformie Restea >>

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s