Sprzątanie w abonamencie. Czy to możliwe?

W obecnych czasach w abonamencie możemy kupić już prawie wszystko – od telefonów, poprzez muzykę, filmy, seriale, a kończąc nawet na samochodach!

Podejście abonamentowe w usługach również cieszy się dużą popularnością. Jednak dotychczas w Polsce nie można było subskrybować usługi sprzątania, ale już w lutym 2018 roku będzie to możliwe na platformie Restea.

W pośpiechu dzisiejszych czasów wolimy dokonać płatności raz i cieszyć się towarem lub usługą przez określony okres czasu. W przypadku sprzedaży usług w modelu subskrypcyjnym klient otrzymuje usługi regularnie, bez konieczności okresowego ich zamawiania. Czy to nie brzmi, jak wygodne rozwiązanie?

Co obejmuje abonament na sprzątanie?

Abonament na sprzątanie to pakiet od 8 do 16 godzin usługi podstawowego sprzątania Twojego mieszkania w miesiącu, który możesz wykorzystać np. w kombinacji trzech wizyt po dwie godziny sprzątania. A to dopiero początek. Kolejną opcją w abonamencie jest pranie dywanów i czyszczenie tapicerek, których koszt jako oddzielna usługa zwykle przekracza cenę miesięcznego abonamentu! Co więcej, niektóre z abonamentów zawierają wizytę „Złotej Rączki” do wykonania drobnych napraw w domu. Wymiana żarówki, uszczelnienie kranu, udrożnienie rury? Nie ma problemu, Restea się tym zajmie.

Jak zamówić abonament na sprzątanie?

Usługa będzie dostępna na platformie Restea już w lutym 2018 roku. Wystarczy, że wejdziesz na stronę, wpiszesz swój kod pocztowy i klikniesz „Sprawdź” w celu sprawdzenia, czy działamy w Twoim mieście. Następnie wybierz rodzaj abonamentu, który Cię interesuję, datę pierwszej usługi, zapłać on-line, a my przyjedziemy na zlecenie. Kolejne wizyty możesz ustalić z góry lub na bieżąco, kiedy nasz dział Customer Care będzie się z Tobą kontaktował.

Jak złożyć zamówienie na platformie Restea? Sprawdź, jakie to proste >>
Jakie są dodatkowe korzyści abonamentu na sprzątanie?

Poza wyżej wymienionymi zaletami abonamentu na sprzątanie (wygoda, łatwość w zamawianiu, szeroki pakiet usług do wyboru, płatności on-line) ma on jeszcze dodatkowe dobre strony. Wszystkie osoby sprzątające (cleanerzy) oraz „Złote Rączki” są przez nas zweryfikowane i przeszkolone. 

5 faktów o cleanerach Restea – kim są >>

Restea wie, jak ważne w tej branży jest bezpieczeństwo i zaufanie, dlatego każda usługa jest ubezpieczona. Dodatkowo nasi Customer Care Specialists czuwają pod telefonem w razie jakbyś miał jakieś pytania. Zawsze po pierwszej wizycie kontaktujemy się z naszymi klientami, aby sprawdzić ich wrażenia i posłuchać ich uwag.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s